Na první pohled vypadá film dobře,ale to je tak všechno napřed vyjmenuji prvky které se mi líbili námět byl celkem dobrej a propracovanej,herecké výkony hlavních postav byli dobré a scénář hlavně dialogy se mi taky líbili,ale to tady končí.Režie jako by byla trochu mimo,špatná kamera a hlavně blbý zvuk a moc se to nedalo vyznat v ději a vedlejší výkony byli špatné.Na BHF podprůměr,ale samozřejmě dali jste si práci za 6 ;3
Souhlasím s výtkami, které se tu již objevily. Kromě kostýmů a zbraní mi přišlo téměř všechno nedotažené, nebál bych se říct odfláknuté, i když věřím, že ne úmyslně. Nejvíc mi asi vadil střih a již tradičně špatný zvuk. Díky střihu ten dialog působil jako dva nezávislé monology. Nevěřil jsem, že ten, kdo mluví reaguje na toho druhého. Vždyť i s jednou kamerou se přece dá natáčet dialog dvou lidí. Prostě ti dva herci hrají své role, nejdřív se natočí jeden a pak se to celé zpopakuje s druhým. Výhoda je, že takhle má herec tu podporu v podobě druhého herce, na kterého může reagovat. Špatný zvuk podle mě není kamerou. Vždyť zvuk se dá kompletně nahradit ve střižně. Kdybyste udělali postsynchrony, dalo by se i leccos zachránit na hereckých výkonech, které byly velmi strojové. Je škoda i takových drobností, jako byly již zmíněné fungl nové tužky. Dali jste si práci se sháněním dobových rekvizit a pak si to srazíte na kolena tužkou, která vypadá jakoby si ji hrdina včera koupil v papírnictví. Proč ji nezkrátit, trochu neokousat a třeba trochu opálit zapalovačem? Ta tužka vadila zejména v tom posledním titulkovém jinak velmi pěkném záběru. Scénář podle mě postrádal jakoukoli gradaci, takže mi ten závěrečný útok byl úplně fuk. Výše zmíněné mi prostě bránilo se do toho filmu aspoň trochu vžít. Jen to tak prošumělo kolem bez ladu a skladu. Pochválil bych práci s pyrotechnikou, dobové rekvizity a kostýmy. Sám o sobě se mi líbil i ten útok, který mi přišel jako jediná režijně velmi pěkně zvládnutá scéna. K hudbě jen tolik, že na to, jak málo jí tam je, si říkám, že jste to s tou vlastní hudbou přeci jen mohli zkusit. Ale ta Williamsova hudba tam pasovala, to uznávám. Dávám 5, protože kostýmy a rekvizity dobrý film nedělají a míň by mi přišlo nefér ve srovnání s ostatní zdejší produkcí (zrovna tak jako víc).
Přidávám se k frezienovu hodnocení, mě zrovna tento snímek nějak nezaujal, a bylo mi celkem jedno, co se s hrdiny stane. Chyběla mi tam tentokrát nějaká gradace, jako je ve vašich ostatních snímcích.
Pokud jste pozorně četli můj komentář, jistě jste si všimli, že jsem v souvislosti s tužkami použil slovo "drobnost". Takže na výsledný dojem z filmu to má pramalý vliv. Znovu opakuju, že je to škoda, ne, že je to hrozně špatně. Zveličovat ten problém jste začali vy. A rozhodně jsem svou známku nedával za tužky, jak jste jistě pochopili z komentáře. Možná právě vás by mělo těšit, že se o těch tužkách někdo zmíní, protože u mnoha kravin, které se zde objevují, to ani nestojí zato. Proč bych měl upozorňovat na plastovou pistolku v nějakém zdejším filmu, když mi tam běhají děti v šusťákovkách a hrají si na gangstery?
Mě už to přijde, že si určitý lidi už nemaj co vymyslet, ale hrozně chtěj...tak to teď třeba frezien zkouší s tužkama. Přitom ať se podívám na jakejkoliv film odtud, nebo i profesionální podobná "nesrovnalost" se tam objeví vždycky. Vždycky to totiž závisí na úhlu pohledu, někdo to bere jako chybu a nazval bych ho tudíž hnidopichem, protže přiznejme si....neušpiněny a neopotřebovany tužky, to je blbost...nikoho nezajímá, jak hodně má opotřebovaný tužky a pokud někoho jo, tak se omlouvám a opravdu smekám jak komplexní zážitek z filmu si dokážete udělat...no a někomu je to jedno a nevnímá to...nebo nad tim mávne rukou. Je mi líto, že tu musíme řešit nakolik jsou opotřebovaný tužky v amatérském filmu....
Já si nemůžu pomoct, ale pokud jsou tužky v nečem zabalené a má je v zavazadle, ve kterém si třeba nese jídlo, tak je docela možné, že se tam nečistoty nedostanou. Před malováním si přinejmenším otře ruce o nějakou zdánlivě čistou část uniformy. Pokud je zrovna v situaci kdy je od hlavy k patě od mazlavého bahna, tak můžeme předpokládat že malovat nebude. A zůstanem u toho že je má maximálně dva měsíce. Pokud by je měl několik let, tak by opravdu byly menší a opotřebovanější.
přidal:JvB(Neregistrovaný) Ip: 05.01 09
tužky 2
Slečna, která vám malovala obrázek ale nebyla s těma tužkama několik měsíců či let v blátě, špíně, krvi a válečné vřavě. A pochybuju, že by si ten voják před každým kreslením umyl ruce. Prostě mi to vadí a přijde mi to škoda, protože to podle mě narušuje tu dobovou atmosféru. A nemá to nic spoečného s tím, jak blbý jsem.
Ty tužky byly slečny, která nám malovala obrázek. Ona je taky nepřinesla z obchodu nový a nezačala tam malovat novejma. Vzala tužky co byly doma-to znamená již použité a opotřebované. Tužky ve filmu tedy mají reálný vzhled používaných tužek ;) Chápu, že vám jde hlavně o to, že se divákovi mělo vnutit, aby bez přemýšlení hned věděl že jsou používané, ale my nedělali film o tužkách a už vůbec ne pro nemyslícího diváka :)
přidal:JvB(Neregistrovaný) Ip: 05.01 09
tužky
To, co jsem navrhoval, prosím, nebrat doslova. To byly jen nápady, jak zařídit, aby ty tužky vypadaly používaně, o to jde. Nejde o to, jestli jsou zrovna ohořelé, okousané či jakékoli. Hlavně by ale na nich měla být vidět jakási opotřebovanost. Prostě takhle fungl nový vzhled je nesmysl.
myslím, že je hloupost si myslet, že tužky měly být okousané, zašpiněné a dokonce opálené. Jelikož s nima voják maloval a tedy to nebyly potřeby pro nonstop používání, tak mohli být jako nové od začátku do konce války (to brát s rezervou). Voják je měl uložené v zavazadlu v našem případu v hadru, takže nebylo vůbec třeba aby byly zašpiněné. Nemuseli to být ani vejgly pokud je dostal třeba před měsícem/dvouma. Proč by je měl kousat? Protože tak se většina lidí snaží ztvárnit nervózního/prací vybuzeného, okolí nevnímajcího umělce? To je hloupost. A dokonce by měly být prý opálené :D Přiznejme si, že když se ve válce k vojákovi dostane oheň, tak je to hodně v prdeli a pak by asi nevypadal tak jak vypadal náš hrdina :)
Co mě na BHF vždy asi nejvíc mrzí, je technické zpracování. Když už si někdo dá takovou práci s přípravou, na amatérský film poměrně rozsáhlou výpravou, pak zamrzí, byť zdánlivé, odfláknutí samotného natáčení a zvlášť postprodukce. Střídají se jen kompozičně nepříliš vzhledné záběry (jak už bylo řečeno, střihá se syrově většinou jen při změně mluvícího), ozývá se praskání kamery nebo stativu, střih hyzdí zvukové šumy nebo dokonce krátká absence zvuku, místy zbytečné prolínačky, které do souvislého děje nepatří. To všechno působí příliš amatérsky. Herci zřejmě mnoho režijního vedení nepobrali, zatímco jeden je příliš prkenný, druhý přehrává, zřejmě za to může i způsob natáčení, kdy, počítám, na sebe herci nenavazovali dialogy, ale pasáže se točily samostatně bez reakce na předchozí dialog, alespoň to tak působí. Co se scénáře týká, vadí mi už styl "povídky", samotný dialog, ale to je vedlejší. Problém je v tom, že na papíře všechno vypadá jinak, ve filmu to pak může být pěkná katastrofa a hercům to už vůbec nepřidá, dobrý dialog je půlka herectví, musí to herci sednout takříkajíc do hudby. Postava velitele mi pak přišla úplně mimo, působí, jako by snad celou dobu improvizoval, vše chce probírat "potom", nemá přehled o hlídkách, hlášení o blížícím se nepříteli přichází jakoby nic akorát ve chvíli, kdy se v záběru skutečně blíží, aniž by to s vojáky cokoliv udělalo, nebo se učinila nějaká opatření. Vůbec mi ta situaci přijde hodně nezvládnutá. Úplný závěr pak z filmu možná navozuje lepší pocit, ale nic to nemění na faktu, že až do té doby vše působí velmi uměle a toporně, zvlášť díky dialogu, který šustí papírem... a ostatně i jeho neobratnému přednesu. Škoda. Berte tohle spíš jako povzbuzení, máte na víc, jen si dát tu práci. Náročným filmům chce dát čas a nespokojit se s první dobrou. Hodně zdaru.
Tak...ano, zvuk byl a je (ale už nebude) náš problém. Vše bylo natáčeno jednou starší kamerou, bez externího mikrofonu, což je poznat. To uznávám.... Poprvé jsme zkoušeli natočit film, podle něčí předlohy, jak dialogový, tak víceméně i záběrový...ty záběry z toho uplně čuměly...každopádně, když film natáčíš jednou kamerou, tak těžko mužeš zabrat reakce na vyslovenou větu a tim tomu dodat na dynamice...chci říct...šlo by to, jen ne u nás v ten okamžik. Na tenhle film jsme měli jeden den...a tlačil nás čas, jak sem ještě v životě nezažil. Takže samozřejmě tyhle mouchy to má a já je uznávám, že by to ale tolik vadilo, se mě nezdá... Co se týče herců... z těch možností, co mám jsem vybral ty nejlepší....režiserský vedení bylo, to mi věř a bylo ode mě maximální. To jestli to herec nedokázal podat je věc další... ale i přesto mám dojem, že se tu nesetkáváme s žadnym přehráváním, jak ty píšeš...prostě je to o jednom optimistovi a o jednom ukecanym pesimistovi, jehož pesimismus naroste ještě víc v okamžiku, kdy velitel oznámí že sou na blízku nepřátelé. Pokud sis toho na poprvé nevšim...je to škoda, postava Martina dost znejistí a začne navozovat temata, víš, že docházej náboje atd... Každopdně díky za názor, dávám ti v lecčems za pravdu...i v improvizujícím veliteli. :P
přidal:(Neregistrovaný) Ip: 04.01 09
Hodnocení
Tento další počin skupiny BHF, mě mile překvapil, ač jsem čekal že dílko bude delší tak jeho obsah byl zajímavě podána dle mého soudu dobře zpracován. Tak že hodnotím na výbornou a přeji hodně štěstí s dalšími filmečky
Dobrá Práce Dane
Zdravim, jelikož už se tu hodněkrát zmínily kostýmy, tak díky za pochvalu. Chtěl jsem aby věc, kterou jsme s Danem chtěli vytvořit, vypadala trochu k světu, tak sem si tu práci se sehnáním všeho potřebného dal a také myslím, že to nebylo na škodu.
Co se týka hereckých výkonů, nejsou profesionální, ale mohlo být hůř. Jeden kluk je přirovnal k hereckým výkonům ze seriálu Ulice. Takže vidíte, někdo se tímto i živí :D Střihu nerozumím, ale myslím, že to také není nejhorší. Viděl jsem mnoho věcí co lezly do televize a vypadaly daleko trapnějc.
Tohle je pro mne dost rozporuplná záležitost. Výprava byla skvělá, na nás amatéry dost odvážná, protože málokdo si dá práci se sehnáním kvalitních rekvizit. Kamera nebyla špatná, ale mírně to kazil střih, konkrétně závěrečné přepadení. Přišlo mi poněkud zmatené a dodal bych k tomu pouze, že větší rychlost střihu není nutně spojená s dynamikou filmu. Ale hlavně bych chtěl vnést trochu oleje do ohnivé debaty o hudbě. Myslím, že tento film byl jak dělaný pro vlastní hudbu. Nicméně jste použili typ hudby, který se tak nějak ustálil pro filmy i hry ze 2. světové války (horny, trumpety, táhlé motivy a bubínek s virblem). 1. světová byla, cituji: "koncem starých časů", pokud už použiji cizí hudbu, rozhodně bych se tedy nebál vložit zcela jiný druh, který by dobu tak nějak charakterizoval. Zrovna teď nemám konkrétní představu, ale kdybych byl tvůrce a měl před sebou materiál, rozhodně bych popřemýšlel;) Já dám za 7, koukalo se na to hezky.
Jo s tou hudbou máš pravdu, zrovna nedávno jsem zhlídnul jeden docela dlouhej dokument o první světový a hrála tam jedna, která do tý doby krásně seděla. Ale na druhou stranu sehnat písničku z prostředí nebo na motivy 1. světový války, která by se zároveň hodila do záběrů, není moc jednoduchý a v tomto případě se hudba z Ryana docela hodila, i když je docela profláknutá...
Ano, původně jsme do tohoto filmu chtěli jednoznačně autorskou hudbu, nevím jak by vypadala, měl sem představu...ale nedokázalo se jí naplnit. Tak sem sáhnul po víceméně jistotě v podobě motivů z Ryana a Patriota. Upřímně to ale připomínám nebyl záměr, ale spíš nouzový řešení. Jinak děkuji za známku 7 a odůvodnění... Patříš k těm, na jejich názory jsem vždycky nejzvědavější...;)
Vložit komentář
Smajlíci
Značky
[URL] [B] [I]Podprůměr
Na první pohled vypadá film dobře,ale to je tak všechno napřed vyjmenuji prvky které se mi líbili námět byl celkem dobrej a propracovanej,herecké výkony hlavních postav byli dobré a scénář hlavně dialogy se mi taky líbili,ale to tady končí.Režie jako by byla trochu mimo,špatná kamera a hlavně blbý zvuk a moc se to nedalo vyznat v ději a vedlejší výkony byli špatné.Na BHF podprůměr,ale samozřejmě dali jste si práci za 6 ;3
přidal: Maryx 15.01 09ReagovatBez titulku
Na webu BHF: www.bigheadsfilms.com byl umístěn krátký dokument mapující přípravy a natáčení filmu, takže koho to třeba zajímá se může mrknout.;)
přidal: Danny 09.01 09ReagovatNedotažené obrazy
Souhlasím s výtkami, které se tu již objevily. Kromě kostýmů a zbraní mi přišlo téměř všechno nedotažené, nebál bych se říct odfláknuté, i když věřím, že ne úmyslně. Nejvíc mi asi vadil střih a již tradičně špatný zvuk. Díky střihu ten dialog působil jako dva nezávislé monology. Nevěřil jsem, že ten, kdo mluví reaguje na toho druhého. Vždyť i s jednou kamerou se přece dá natáčet dialog dvou lidí. Prostě ti dva herci hrají své role, nejdřív se natočí jeden a pak se to celé zpopakuje s druhým. Výhoda je, že takhle má herec tu podporu v podobě druhého herce, na kterého může reagovat. Špatný zvuk podle mě není kamerou. Vždyť zvuk se dá kompletně nahradit ve střižně. Kdybyste udělali postsynchrony, dalo by se i leccos zachránit na hereckých výkonech, které byly velmi strojové. Je škoda i takových drobností, jako byly již zmíněné fungl nové tužky. Dali jste si práci se sháněním dobových rekvizit a pak si to srazíte na kolena tužkou, která vypadá jakoby si ji hrdina včera koupil v papírnictví. Proč ji nezkrátit, trochu neokousat a třeba trochu opálit zapalovačem? Ta tužka vadila zejména v tom posledním titulkovém jinak velmi pěkném záběru. Scénář podle mě postrádal jakoukoli gradaci, takže mi ten závěrečný útok byl úplně fuk. Výše zmíněné mi prostě bránilo se do toho filmu aspoň trochu vžít. Jen to tak prošumělo kolem bez ladu a skladu. Pochválil bych práci s pyrotechnikou, dobové rekvizity a kostýmy. Sám o sobě se mi líbil i ten útok, který mi přišel jako jediná režijně velmi pěkně zvládnutá scéna. K hudbě jen tolik, že na to, jak málo jí tam je, si říkám, že jste to s tou vlastní hudbou přeci jen mohli zkusit. Ale ta Williamsova hudba tam pasovala, to uznávám. Dávám 5, protože kostýmy a rekvizity dobrý film nedělají a míň by mi přišlo nefér ve srovnání s ostatní zdejší produkcí (zrovna tak jako víc).
přidal: frezien 04.01 09Reagovatfrezien
Přidávám se k frezienovu hodnocení, mě zrovna tento snímek nějak nezaujal, a bylo mi celkem jedno, co se s hrdiny stane. Chyběla mi tam tentokrát nějaká gradace, jako je ve vašich ostatních snímcích.
přidal: Icewalker 08.02 09tuzky
Jak to tak sleduju, máte opravdu zajímavě téma k diskutování :-)
přidal: Johnny 15.01 09Bez titulku
Pokud jste pozorně četli můj komentář, jistě jste si všimli, že jsem v souvislosti s tužkami použil slovo "drobnost". Takže na výsledný dojem z filmu to má pramalý vliv. Znovu opakuju, že je to škoda, ne, že je to hrozně špatně. Zveličovat ten problém jste začali vy. A rozhodně jsem svou známku nedával za tužky, jak jste jistě pochopili z komentáře. Možná právě vás by mělo těšit, že se o těch tužkách někdo zmíní, protože u mnoha kravin, které se zde objevují, to ani nestojí zato. Proč bych měl upozorňovat na plastovou pistolku v nějakém zdejším filmu, když mi tam běhají děti v šusťákovkách a hrají si na gangstery?
přidal: frezien 05.01 09Bez titulku
Mě už to přijde, že si určitý lidi už nemaj co vymyslet, ale hrozně chtěj...tak to teď třeba frezien zkouší s tužkama. Přitom ať se podívám na jakejkoliv film odtud, nebo i profesionální podobná "nesrovnalost" se tam objeví vždycky. Vždycky to totiž závisí na úhlu pohledu, někdo to bere jako chybu a nazval bych ho tudíž hnidopichem, protže přiznejme si....neušpiněny a neopotřebovany tužky, to je blbost...nikoho nezajímá, jak hodně má opotřebovaný tužky a pokud někoho jo, tak se omlouvám a opravdu smekám jak komplexní zážitek z filmu si dokážete udělat...no a někomu je to jedno a nevnímá to...nebo nad tim mávne rukou. Je mi líto, že tu musíme řešit nakolik jsou opotřebovaný tužky v amatérském filmu....
přidal: Danny 05.01 09tužky 3
Já si nemůžu pomoct, ale pokud jsou tužky v nečem zabalené a má je v zavazadle, ve kterém si třeba nese jídlo, tak je docela možné, že se tam nečistoty nedostanou. Před malováním si přinejmenším otře ruce o nějakou zdánlivě čistou část uniformy. Pokud je zrovna v situaci kdy je od hlavy k patě od mazlavého bahna, tak můžeme předpokládat že malovat nebude. A zůstanem u toho že je má maximálně dva měsíce. Pokud by je měl několik let, tak by opravdu byly menší a opotřebovanější.
přidal: JvB(Neregistrovaný) Ip: 05.01 09tužky 2
Slečna, která vám malovala obrázek ale nebyla s těma tužkama několik měsíců či let v blátě, špíně, krvi a válečné vřavě. A pochybuju, že by si ten voják před každým kreslením umyl ruce. Prostě mi to vadí a přijde mi to škoda, protože to podle mě narušuje tu dobovou atmosféru. A nemá to nic spoečného s tím, jak blbý jsem.
přidal: frezien 05.01 09tužky 2
Ty tužky byly slečny, která nám malovala obrázek. Ona je taky nepřinesla z obchodu nový a nezačala tam malovat novejma. Vzala tužky co byly doma-to znamená již použité a opotřebované. Tužky ve filmu tedy mají reálný vzhled používaných tužek ;) Chápu, že vám jde hlavně o to, že se divákovi mělo vnutit, aby bez přemýšlení hned věděl že jsou používané, ale my nedělali film o tužkách a už vůbec ne pro nemyslícího diváka :)
přidal: JvB(Neregistrovaný) Ip: 05.01 09tužky
To, co jsem navrhoval, prosím, nebrat doslova. To byly jen nápady, jak zařídit, aby ty tužky vypadaly používaně, o to jde. Nejde o to, jestli jsou zrovna ohořelé, okousané či jakékoli. Hlavně by ale na nich měla být vidět jakási opotřebovanost. Prostě takhle fungl nový vzhled je nesmysl.
přidal: frezien 05.01 09tužky
myslím, že je hloupost si myslet, že tužky měly být okousané, zašpiněné a dokonce opálené. Jelikož s nima voják maloval a tedy to nebyly potřeby pro nonstop používání, tak mohli být jako nové od začátku do konce války (to brát s rezervou). Voják je měl uložené v zavazadlu v našem případu v hadru, takže nebylo vůbec třeba aby byly zašpiněné. Nemuseli to být ani vejgly pokud je dostal třeba před měsícem/dvouma. Proč by je měl kousat? Protože tak se většina lidí snaží ztvárnit nervózního/prací vybuzeného, okolí nevnímajcího umělce? To je hloupost. A dokonce by měly být prý opálené :D Přiznejme si, že když se ve válce k vojákovi dostane oheň, tak je to hodně v prdeli a pak by asi nevypadal tak jak vypadal náš hrdina :)
přidal: JvB(Neregistrovaný) Ip: 05.01 09Bez titulku
Jinak to psal samosebou Danny;)
přidal: Danny 04.01 09ReagovatSpíš zklamání
Co mě na BHF vždy asi nejvíc mrzí, je technické zpracování. Když už si někdo dá takovou práci s přípravou, na amatérský film poměrně rozsáhlou výpravou, pak zamrzí, byť zdánlivé, odfláknutí samotného natáčení a zvlášť postprodukce. Střídají se jen kompozičně nepříliš vzhledné záběry (jak už bylo řečeno, střihá se syrově většinou jen při změně mluvícího), ozývá se praskání kamery nebo stativu, střih hyzdí zvukové šumy nebo dokonce krátká absence zvuku, místy zbytečné prolínačky, které do souvislého děje nepatří. To všechno působí příliš amatérsky. Herci zřejmě mnoho režijního vedení nepobrali, zatímco jeden je příliš prkenný, druhý přehrává, zřejmě za to může i způsob natáčení, kdy, počítám, na sebe herci nenavazovali dialogy, ale pasáže se točily samostatně bez reakce na předchozí dialog, alespoň to tak působí. Co se scénáře týká, vadí mi už styl "povídky", samotný dialog, ale to je vedlejší. Problém je v tom, že na papíře všechno vypadá jinak, ve filmu to pak může být pěkná katastrofa a hercům to už vůbec nepřidá, dobrý dialog je půlka herectví, musí to herci sednout takříkajíc do hudby. Postava velitele mi pak přišla úplně mimo, působí, jako by snad celou dobu improvizoval, vše chce probírat "potom", nemá přehled o hlídkách, hlášení o blížícím se nepříteli přichází jakoby nic akorát ve chvíli, kdy se v záběru skutečně blíží, aniž by to s vojáky cokoliv udělalo, nebo se učinila nějaká opatření. Vůbec mi ta situaci přijde hodně nezvládnutá. Úplný závěr pak z filmu možná navozuje lepší pocit, ale nic to nemění na faktu, že až do té doby vše působí velmi uměle a toporně, zvlášť díky dialogu, který šustí papírem... a ostatně i jeho neobratnému přednesu. Škoda. Berte tohle spíš jako povzbuzení, máte na víc, jen si dát tu práci. Náročným filmům chce dát čas a nespokojit se s první dobrou. Hodně zdaru.
přidal: (Neregistrovaný) Ip: 04.01 09Reagovatreakce
Tak...ano, zvuk byl a je (ale už nebude) náš problém. Vše bylo natáčeno jednou starší kamerou, bez externího mikrofonu, což je poznat. To uznávám.... Poprvé jsme zkoušeli natočit film, podle něčí předlohy, jak dialogový, tak víceméně i záběrový...ty záběry z toho uplně čuměly...každopádně, když film natáčíš jednou kamerou, tak těžko mužeš zabrat reakce na vyslovenou větu a tim tomu dodat na dynamice...chci říct...šlo by to, jen ne u nás v ten okamžik. Na tenhle film jsme měli jeden den...a tlačil nás čas, jak sem ještě v životě nezažil. Takže samozřejmě tyhle mouchy to má a já je uznávám, že by to ale tolik vadilo, se mě nezdá... Co se týče herců... z těch možností, co mám jsem vybral ty nejlepší....režiserský vedení bylo, to mi věř a bylo ode mě maximální. To jestli to herec nedokázal podat je věc další... ale i přesto mám dojem, že se tu nesetkáváme s žadnym přehráváním, jak ty píšeš...prostě je to o jednom optimistovi a o jednom ukecanym pesimistovi, jehož pesimismus naroste ještě víc v okamžiku, kdy velitel oznámí že sou na blízku nepřátelé. Pokud sis toho na poprvé nevšim...je to škoda, postava Martina dost znejistí a začne navozovat temata, víš, že docházej náboje atd... Každopdně díky za názor, dávám ti v lecčems za pravdu...i v improvizujícím veliteli. :P
přidal: (Neregistrovaný) Ip: 04.01 09Hodnocení
Tento další počin skupiny BHF, mě mile překvapil, ač jsem čekal že dílko bude delší tak jeho obsah byl zajímavě podána dle mého soudu dobře zpracován. Tak že hodnotím na výbornou a přeji hodně štěstí s dalšími filmečky
přidal: Charvi(Neregistrovaný) Ip: 03.01 09ReagovatDobrá Práce Dane
titulek
Zdravim, jelikož už se tu hodněkrát zmínily kostýmy, tak díky za pochvalu. Chtěl jsem aby věc, kterou jsme s Danem chtěli vytvořit, vypadala trochu k světu, tak sem si tu práci se sehnáním všeho potřebného dal a také myslím, že to nebylo na škodu.
přidal: JvB(Neregistrovaný) Ip: 03.01 09ReagovatCo se týka hereckých výkonů, nejsou profesionální, ale mohlo být hůř. Jeden kluk je přirovnal k hereckým výkonům ze seriálu Ulice. Takže vidíte, někdo se tímto i živí :D Střihu nerozumím, ale myslím, že to také není nejhorší. Viděl jsem mnoho věcí co lezly do televize a vypadaly daleko trapnějc.
Rozporuplné dílko
Tohle je pro mne dost rozporuplná záležitost. Výprava byla skvělá, na nás amatéry dost odvážná, protože málokdo si dá práci se sehnáním kvalitních rekvizit. Kamera nebyla špatná, ale mírně to kazil střih, konkrétně závěrečné přepadení. Přišlo mi poněkud zmatené a dodal bych k tomu pouze, že větší rychlost střihu není nutně spojená s dynamikou filmu. Ale hlavně bych chtěl vnést trochu oleje do ohnivé debaty o hudbě. Myslím, že tento film byl jak dělaný pro vlastní hudbu. Nicméně jste použili typ hudby, který se tak nějak ustálil pro filmy i hry ze 2. světové války (horny, trumpety, táhlé motivy a bubínek s virblem). 1. světová byla, cituji: "koncem starých časů", pokud už použiji cizí hudbu, rozhodně bych se tedy nebál vložit zcela jiný druh, který by dobu tak nějak charakterizoval. Zrovna teď nemám konkrétní představu, ale kdybych byl tvůrce a měl před sebou materiál, rozhodně bych popřemýšlel;) Já dám za 7, koukalo se na to hezky.
přidal: Athelstan 03.01 09ReagovatHudba
Jo s tou hudbou máš pravdu, zrovna nedávno jsem zhlídnul jeden docela dlouhej dokument o první světový a hrála tam jedna, která do tý doby krásně seděla. Ale na druhou stranu sehnat písničku z prostředí nebo na motivy 1. světový války, která by se zároveň hodila do záběrů, není moc jednoduchý a v tomto případě se hudba z Ryana docela hodila, i když je docela profláknutá...
přidal: Petan 03.01 09Athelstan
Ano, původně jsme do tohoto filmu chtěli jednoznačně autorskou hudbu, nevím jak by vypadala, měl sem představu...ale nedokázalo se jí naplnit. Tak sem sáhnul po víceméně jistotě v podobě motivů z Ryana a Patriota. Upřímně to ale připomínám nebyl záměr, ale spíš nouzový řešení. Jinak děkuji za známku 7 a odůvodnění... Patříš k těm, na jejich názory jsem vždycky nejzvědavější...;)
přidal: Danny 03.01 09